خانه » دستورالعمل مدیتیشن » مدیتیشن شفای کودک درون
innerchild

مدیتیشن شفای کودک درون

در این مدیتیشن شفای کودک درون، شما وارد سفری می شوید تا کودک درونتان را شفا ببخشید. از طریق تجسم به گذشته هدایت می شوید، تا خاطرات دردناک را پاک کرده و شفا بدهید.

همچنین شعله های تسکین دهنده بنفش رنگ را نیز فراخوانی می کنیم تا شما این احساسات را زمانی که بالا آمده و به سطح می رسند، پاک کرده و شفا ببخشید.

مدیتیشن شفای کودک درون

با آگاهی از تنفستان شروع کنید. آگاهانه چند نفس عمیق بگیرید و به آرامی هوا را به بیرون بدهید.
اگر احساس می کنید تنشی در بدن شما وجود دارد، روی آن ناحیه تمرکز کنید، و تنش ها را با تنفس آزاد کنید.
به تنفس اجازه دهید که عضلات و هر تنش موجود را آرام کند. به آرامی دم و بازدم را انجام دهید.
فرایند زیر سفری است که کودک درون شما را شفا می دهد.
لطفا به آرامی پیش بروید، زیرا دردها و احساسات گذشته بالا آمده و به سطح می رسند.
اگر این اتفاق افتاد، چند نفس عمیق بکشید و نور بنفش را تجسم کنید که این احساسات را تسکین می دهد، و شما را مجددا وارد حالت آرامش می کند.
می خواهم خودتان را به عنوان یک کودک تصور کنید، که در مقابل والدین یا کسانی ایستاده اید که در حین رشد شما را رنجانده اند.
در طول این تصویر سازی شما امنیت دارید. حالا نور بنفش رنگ را تصور کنید که به پایین می تابد و این کودک را در بر می گیرد و به آرامی تمام دردها و حوادث را تسکین می دهد.
درست در بالای کودک، یک ویدئو پروژکتور را تصور کنید که صحنه ای از کودکی تان که دردناک و ناراحت کننده بوده است را نمایش می دهد. تصاویر و صحنه هایی که نمایش داده می شوند از یک بچه کوچک شروع می شوند، و به تدریج هر چه بزرگتر می شوید آشکار تر می شوند.
هر چقدر که نیاز دارید روی هر تصویر مکث کنید تا احساسات آن، رنجش و ناراحتی را احساس کنید، سپس نور بنفش را احساس کنید که این انرژی ها را پاکسازی می کند.
به تصاویر اجازه دهید بیایند و بروند و نور بنفش را تصور کنید که روشن تر و قوی تر می شود، این خاطرات گذشته را از حافظه سلولی شما شفا می دهد.
هر چقدر که دوست دارید ادامه دهید، و این خاطرات کودکی را احساس کرده و دوباره تجربه کنید، و به نور بنفش اجازه دهید آنها را پاکسازی کرده و شفا بدهد.

مدیتیشن شفای کودک درون مدیتیشن شفای کودک درون مدیتیشن شفای کودک درون inner child blog

اگر هر زمانی احساس بدی داشتید، فرایند را آهسته تر کرده و چند نفس عمیق بکشید. وقتی احساس کردید آرام تر شدید، دوباره از همانجایی که متوقف شده بود شروع کنید، اما این بار کمی آهسته تر.
هیچ عجله ای نیست، آهسته تر بهتر از سریعتر پیش رفتن است.
شاید نیاز داشته باشید که این مراقبه را چندین بار انجام دهید تا کاملا کودک درون خود را شفا بدهید.
حالا کودک را تجسم کنید که به تدریج رشد می کند و خود بالغ شما آنچه که اکنون هستید می رسد.
شما اولین قدم را برای شفای کودک درونتان برداشتید.
شاید دوست داشته باشید این مدیتیشن را چندبار انجام دهید تا لایه های درد و رنج درونتان را پاکسازی کرده و شفا بدهید.
شفای کودک درون لزوما یک شبه اتفاق نمی افتد، مخصوصا اگر خاطرات زیادی در درون دفن شده باشند. همان طور که دردناک شدن آنها زمان بر بوده است، زمانی هم طول می کشد تا ایم رنجش ها شفا پیدا کنند.
مدیتیشن شفای کودک درون به پایان رسیده است. هر گاه آماده شدید، به آرامی آگاهی تان را روی بدنتان باز گردانید. می توانید پاهایتان را کمی بکشید و انگشتانتان را تکان دهید و وقتی آماده شدید، چشمانتان را باز کنید و به حالت هوشیاری بازگردید.

 

درباره ی مدیرکل

مطلب پیشنهادی

trippy-colorful-pattern

مدیتیشن رنگ های جادویی

اولین قدم در انجام مدیتیشن رنگ های جادویی آگاه شدن از تنفستان است. دم… بازدم… …

یک دیدگاه

error: Content is protected !!